Eseti rendszergazdai szolgáltatási csomagok

Eseti rendszergazdai szolgáltatás

Ön csupán felhívja cégünk központi telefonszámát, elmondja a problémát, és kollégánknak átadja a számítógépe vezérlését pár klikkeléssel.Ha Ön kívánja,követi kollégánk tevékenységet a képernyőjén - ha nem kívánja,akkor elmegy ebédelni,tárgyalásra, stb.

IT support, Helpdesk

Számlázási időszak.

Távsegítség, távoli hibaelhárítás megkezdése max. 3 órán belül Minden eset díjköteles

Hiba esetén a javítás megkezdése a helyszínen (Ózd,és vonzáskörzete) 2 napon belül Minden eset díjköteles

Telefonos segítség bármilyen IT kérdésben (helpdesk) Minden eset díjköteles

Informatikai szaktanácsadás Minden eset díjköteles (1 óra)

main/packages